
Åre – stacja kolejowa w Åre, w regionie Jämtland, w Szwecji. Została otwarta 25 października 2006 ksztem 143 mln SEK. Stacja została zbudowana częściowo na Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim 2007, jak również dla rozwoju ośrodka narciarskiego.

Avesta centrum – stacja kolejowa w Avesta, w regionie Dalarna, w Szwecji.
Avesta Krylbo – stacja kolejowa w Krylbo, dzielnicy miasta Avesta, w regionie Dalarna, w Szwecji.

Bålsta – stacja kolejowa w Bålsta, w regionie Uppsala, w Szwecji. Znajduje się na Mälarbanan i jest stacją końcową/początkową dla pociągów Pendeltåg w Sztokholmie.

Bodens centralstation – stacja kolejowa w Boden, w regionie Norrbotten, w Szwecji. Znajduje się na Stambanan genom övre Norrland, Malmbanan i Haparandabanan. Stacja posiada 7 torów, z czego 4 są wykorzystywana w przewozach pasażerskich. Posiada 1 peron krawędziowy przy budynku dworca oraz 2 wyspowe, z tym że jeden tor pomiędzy nimi ma dostęp do obu peronów.
Borlänge centralstation – stacja kolejowa w Borlänge, w regionie Dalarna, w Szwecji. Krzyżują się tu linie kolejowe Bergslagsbanan, Dalabanan oraz Västerdalsbanan.

Charlottenberg – stacja kolejowa w Charlottenberg, w gminie Eda regionie Värmland w Szwecji, jest oddalona od Oslo o 143 km.

Dingtuna – przystanek kolejowy w Dingtuna, w regionie Västmanland, w Szwecji. Znajduje się na Mälarbanan, około 10 km na zachód od Västerås.

Enafors – stacja kolejowa w Enafors, w regionie Jämtland, w Szwecji. Znajduje się na Mittbanan, łączącej Sundsvall z Trondheim. Stanowi ona punkt wyjścia dla miejscowości Enafors położonej około 45 mil na zachód od Åre i 15 mil na wschód od Storlien. Nieco ponad jedną mil na zachód od stacji kolejowej w Enafors znajduje się najwyższy punkt szwedzkiej sieci kolejowej na wysokości 600,77 metrów.
Enköpings centralstation – stacja kolejowa w Enköping, w regionie Uppsala, w Szwecji. Znajduje się na Mälarbanan. Stacja posiada jeden peron wyspowy z dwoma torami po bokach. Peron jest dostępny przez tunel dla pieszych pod torami. Tunel prowadzi dalej na północ od linii kolejowej.

Fagersta centralstation – stacja kolejowa w Fagersta, w regionie Västmanland, w Szwecji. Znajduje się w dzielnicy Västanfors i stanowi węzeł kolejowy na linii Bergslagspendeln oraz Godsstråket genom Bergslagen.
Falun centralstation – stacja kolejowa w Falun, w regionie Dalarna, w Szwecji. Stacja znajduje się kilka minut spacerem od centrum miasta, w pobliżu jeziora Tisken.

Frövi – stacja kolejowa w Frövi, w regionie Örebro, w Szwecji. Stacja znajduje się w centralnej części miejscowości przy skrzyżowaniu Södra bangatan, Änggatan och Järnvägsgatan.

Gävle centralstation – stacja kolejowa w Gävle, w regionie Gävleborg, w Szwecji.

Gnesta – stacja kolejowa w Gnesta, w regionie Södermanland, w Szwecji. Znajduje się na Västra stambanan i została otwarta w 1861 roku.

Hallsberg – stacja kolejowa w Hallsberg, w regionie Örebro, w Szwecji. Stacja znajduje się w centrum miasta, przy Västra Storgatan i Östra Storgatan. Budynek dworca został zbudowany w 1886 roku przez architekta Adolfa W. Edelsvärda.
Högboda – stacja kolejowa w Högboda, w regionie Värmland, w Szwecji. Stacja została otwarta w 1871 roku, a linia została zelektryfikowana w 1936 roku.
Jokkmokk – stacja kolejowa w Jokkmokk, w regionie Norrbotten, w Szwecji, na Inlandsbanan.

Kalmar – czołowa stacja kolejowa w Kalmar, w regionie Kalmar, w Szwecji. Znajdują się tu 2 perony.
Karlstad centralstation – stacja kolejowa w Karlstad, w regionie Värmland, w Szwecji. Stacja została zaprojektowana przez Hjalmara Kumliena i została otwarta w 1869 na linii Värmlandsbanan.

Karungi – stacja kolejowa w Karungi, w regionie Norrbotten, w Szwecji, na północ od Haparanda na Haparandabanan.
Kiruna – stacja kolejowa w Kirunie w Szwecji na zelektryfikowanej linii łączącej południe Szwecji z portem w Narwik, odległym o 169 km.

Knivsta – stacja kolejowa w Knivsta, w regionie Uppsala, w Szwecji. Obsługiwana jest przez SJ. Do późnej jesieni 2012 kursowały pociągi Upptåget, ale następnie przedłużono linię pociągów Pendeltåg w Sztokholmie.

Kumla – stacja kolejowa w Kumla, w regionie Örebro, w Szwecji. Dworzec pasażerski posiada kod stacji: Kla. Stacja znajduje się w centrum miasta, pomiędzy Stationsgatan i Odensgatan.
Laxå – stacja kolejowa w Laxå, w regionie Örebro, w Szwecji. Dworzec posiada swój indywidualny kod Lå. Stacja znajduje się w północnej części miasta, wzdłuż Järnvägsgatan.
Lindesberg – stacja kolejowa w Lindesberg, w regionie Örebro, w Szwecji. Stacja znajduje się na Järnvägsgatan, w pobliżu Flugparken, w centrum miasta Lindesberg. Istnieją dwa tory, przy których zatrzymują się pociągi Tåg i Bergslagen. Istnieje również tor boczny.
Luleå – stacja kolejowa w Luleå, w regionie Norrbotten, w Szwecji. Znajdują się tu 3 perony.
Örebro centralstation – główny dworzec kolejowy w Örebro, w regionie Örebro, w Szwecji. Jest centralnie usytuowany w Nobeltunneln i Östra Bangatan. Stacja została wybudowana w roku 1862, została zaprojektowana przez architekta Adolfa W. Edelsvärda. Pierwotna nazwa stacji brzmiała Örebro Norra.
Örebro södra – stacja kolejowa w Örebro, w regionie Örebro, w Szwecji. Posiada swój własny kod stacji Öb. Stacja znajduje się w południowej części Örebro, pomiędzy Östra Bangatan i Svartå bangata. Znaczenie stacji jest znacznie mniejsze niż Örebro centralstation.

Oskarshamn – stacja kolejowa w Oskarshamn, w regionie Kalmar, w Szwecji. Budynek został wzniesiony w 1906 roku w stylu renesansu nordyckiego. Architektura budynku jest również opisywana jako mieszanina funkcjonalizmu, secesji i romantyzmu narodowego. Budynek dworca położony jest blisko portu i terminala promowego, obsługującego ruch na Gotlandię.

Östersunds centralstation – stacja kolejowa w Östersund, w regionie Jämtland, w Szwecji. Znajduje się na Inlandsbanan i Mittbanan.

Överums bruk – przystanek kolejowy w Överum, w regionie Kalmar, w Szwecji, na Tjustbanan. Przystanek bierze swoją nazwę od firmy inżynieryjnej Överums Bruk AB, przy której znajduje się przystanek. Przystanek otwarto w 1991 roku do przewozu pasażerów i 1996 przejął cały ruch pasażerski w miejscowości, gdy stary dworzec, położony około 1 km na południe, został zamknięty dla ruchu pasażerskiego.
Sävsjö – stacja kolejowa w Sävsjö, w regionie Jönköping, w Szwecji. Znajduje się na Södra stambanan i obsługuje zarówno pociągi regionalne jaki i dalekobieżne. Przy stacji znajduje się dworzec autobusowy. Wcześniej Sävsjö stanowił węzeł kolejowy Södra stambanan z linią do Vetlanda, ale została ona zamknięta w latach 70 XX wieku.

Skinnskatteberg – stacja kolejowa w Skinnskatteberg, w regionie Västmanland, w Szwecji. Stacja znajduje się na Godsstråket genom Bergslagen.

Sölvesborg – stacja kolejowa w Sölvesborg, w regionie Blekinge, w Szwecji. Stacja została otwarta w 1874 roku, gdy otwarto linię Kristianstad-Sölvesborg. Stacja jest obsługiwana przez Öresundståg prowadzone przez Veolia.
Storå – stacja kolejowa w Storå, w regionie Örebro, w Szwecji. Stacja posiada swój własny kod stacji: Sr. Stacja znajduje się w obszarze miejskim Storå. Od 2005 roku, posiada tylko jeden peron i jeden tor, przy którym zatrzymują się pociągi Tåg i Bergslagen a nawet pociągi towarowe. Stacja znajduje się na Bergslagsbanan i jest między Lindesberg i Kopparberg, w północnej części regionu Örebro.
Storlien grense – stacja kolejowa w Storlien, w regionie Jämtland w Szwecji, jest oddalona od Trondheim o 16 km.
Strängnäs – stacja kolejowa w Strängnäs, w regionie Södermanland, w Szwecji. Stacja została otwarta wraz z otwarciem Svealandsbanan w 1997. Stacja jest jednotorowa, dlatego nie ma możliwości mijanki pociągów na tej stacji. Budynek dworca posiada poczekalnię, kiosk i toalety.

Umeå centralstation – stacja kolejowa w Umeå, w regionie Västerbotten, w Szwecji.

Umeå östra – stacja kolejowa w Umeå, w regionie Västerbotten, w Szwecji. Znajduje się poniżej Szpitala Uniwersyteckiego Norrland, na wschód od centrum miasta Umeå. Stacja została otwarta 28 sierpnia 2010 przez króla Karola XVI Gustawa, ale po raz pierwszy udostępniona w dniu 7 sierpnia, gdy Dworzec Centralny Umeå został zamknięty w związku z przebudową. Ponieważ remont dworca centralnego został zakończony w 2012 roku znajdują się obecnie dwa dworce kolejowe w Umeå. W związku z budową stacji powstał wiadukt drogowy nad linią kolejową oraz kładka dla pieszych i rowerzystów.

Uppsala centralstation – główny dworzec kolejowy w Uppsali, w Szwecji. Budynek dworca projektu Adolfa W. Edelsvärda pochodzi z 1866. W 1986 został wpisany na listę zabytków.

Uppsala östra – stacja kolejowa w Uppsali, w regionie Uppsala, w Szwecji. Pierwotnie była ona położona przy Storgatan około 100 metrów od Uppsala centralstation. Położona jest na linii Upsala – Lenna, która obecnie jest linią muzealną. Stacja została przeniesiona do Bergsbrunnaparken jesienią 2005 roku w związku z budową nowego centrum podróży w Uppsali. Do 2011 roku, gdy nowe tory kolei muzealnej zostały wybudowane, stacja miała swój początek na terenie Bergsbrunnaparken.
Vansbro – stacja kolejowa w Vansbro, w regionie Dalarna, w Szwecji. Stacja została wybudowana w 1899 roku, wraz z Inlandsbanan, a do 1934 roku była również stacją końcową dla pociągów SWB. reprezentacyjny budynek dworca wybudowano uznając Vansbro za centrum regionu Dalarna. 1934 zbudowano nową linię kolejową do Malung, a następny wydłużono linię do Särna przez Sälen. Vansbro stało się węzłem kolejowym, z którego można było pojechać pociągiem w czterech kierunkach.
Västerås resecentrum – centrum komunikacyjne w Västerås, w regionie Västmanland, w Szwecji. W kład wchodzi m.in. stacja kolejowa Västerås Centralstation.

Virsbo – stacja kolejowa w Virsbo, w regionie Västmanland, w Szwecji. Stacja została otwarta w 1879 przez Stockholm–Västerås–Bergslagens Järnvägar. Znajduje się na północny wschód od Virsbosjön. Do 1891 nazwa stacji brzmiała Nordanö.