AMZ Bóbr-3W
AMZ Bóbr-3

AMZ Bóbr-3 – polski opancerzony pojazd rozpoznawczy produkcji firmy AMZ-Kutno, opracowany w ramach programu „Nowego Lekkiego Opancerzonego Transportera Rozpoznawczego” (LOTR) o kryptonimie „Kleszcz”.

AMZ DzikW
AMZ Dzik

Dzik – opancerzony samochód produkcji polskiej. Wytwarzany przez AMZ-Kutno w Kutnie od 2004 roku. Przeznaczony do celów patrolowo-interwencyjnych, może być wykorzystywany przez służby porządku publicznego i siły zbrojne. Pancerz zapewnia ochronę przed pociskami pośrednimi kalibru 7,62 mm.

AMZ ŁośW
AMZ Łoś

TIWD AMZ Łoś – terenowy interwencyjny wóz dowodzenia produkcji AMZ-Kutno.

AMZ TurW
AMZ Tur

Tur – polski pojazd opancerzony klasy LMV, interwencyjno-patrolowy, opracowany przez zakłady AMZ-Kutno, przeznaczony do transportu osób w warunkach niebezpiecznych, proponowany dla Wojska Polskiego. Przestrzeń pasażerska mieści 5 żołnierzy wraz z ekwipunkiem i wyposażeniem. Według specyfikacji producenta jest to pojazd przeznaczony do realizacji zadań porządkowo-interwencyjnych (patrolowych). Pojazd ma stanowić konkurencyjne, bezpieczniejsze i tańsze rozwiązanie względem używanego w wojskach NATO pojazdu Humvee. Jest także nowocześniejszy od egzemplarzy tego typu stosowanych w polskiej armii.

AMZ Tur 2W
AMZ Tur 2

AMZ Tur 2 – pojazd opancerzony klasy LMV zaprojektowany w firmie "AMZ-Kutno" z Kutna.

AMZ ŻubrW
AMZ Żubr

AMZ Żubr − pojazd pancerny produkcji polskiej, najcięższy z dotychczasowych pojazdów firmy AMZ-Kutno. Jego masa to ok. 12 ton.

Fiat 518W
Fiat 518

Fiat 518/Polski Fiat 518 Mazur – polski samochód osobowy klasy wyższej montowany (1934–1937) a następnie produkowany 1937–1939 w PZInż w Warszawie, oparty na licencji włoskiego FIATa.

Huzar (samochód)W
Huzar (samochód)

Opancerzony Wóz Patrolowy „Huzar” – prototypowy polski pojazd opancerzony. Konstrukcja oparta na podwoziu samochodu Land Rover Defender 130 Td5. Proponowany jako pojazd opancerzony mający wypełnić lukę pomiędzy używanymi przez Wojsko Polskie samochodami Honker, a KTO Rosomak.

LPT (pojazd)W
LPT (pojazd)

LPT – lekki, polski pojazd wojskowy opracowany w 1978 roku w Wojskowym Instytucie Techniki Pancernej i Samochodowej w Sulejówku. Nazwa samochodu pochodzi od pierwszych liter jego charakterystyki: Lekki Pojazd Terenowy.

LPU Wirus 4W
LPU Wirus 4

LPU Wirus 4 – Lekki Pojazd Uderzeniowy Wirus 4, polski, lekki pojazd uderzeniowy opracowany przez firmę Concept oraz Polski Holding Obronny. W Wojsku Polskim pojazd nosić będzie nazwę „Żmija”. Pojazd może być używany w misjach dalekiego rozpoznania oraz szybkich uderzeniach.

Polski Fiat 508 ŁazikW
Polski Fiat 508 Łazik

Polski Fiat 508 III/W Łazik – polski samochód osobowo-terenowy zaprojektowany i skonstruowany w 1935 roku w Biurze Studiów PZInż przez inż. M. Świerczyńskiego z przeznaczeniem dla Wojska Polskiego. Samochód ten konstrukcyjnie wywodził się z cywilnego samochodu osobowego Polski Fiat 508 III Junak. Produkcję samochodu 508 III/W Łazik rozpoczęto w 1936 roku, a pierwsze pojazdy dla wojska dostarczono w 1937 roku. Ogółem w latach 1936 – 1939 zbudowano około 1500 sztuk łazików.

PWA AeroW
PWA Aero

PWA AERO – polski samochód terenowy przeznaczony dla pododdziałów wojsk powietrznodesantowych. przystosowany do zrzutu na spadochronie z pokładu samolotu transportowego. Zbudowany na bazie na bazie Toyoty Land Cruiser HZJ 71,74.

Skorpion-3W
Skorpion-3

Honker Skorpion-3 – zmodyfikowana wersja samochodu Honker opracowana w wyniku doświadczeń żołnierzy pierwszych zmian PKW Irak. Opracowana przez 4 Okręgowe Warsztaty Techniczne w Żurawicy w roku 2003.

Tarpan HonkerW
Tarpan Honker

Tarpan Honker – samochód terenowy klasy średniej o charakterze osobowo-towarowym produkowany przez polskie przedsiębiorstwo FSR w latach 1988 – 1997, pod południowokoreańską marką Daewoo jako Daewoo Honker w latach 1997 – 2001, przez polskie przedsiębiorstwo Andoria-Mot jako Andoria Honker w latach 2001 – 2003, pod brytyjsko-rosyjską marką Intrall jako Intrall Honker w latach 2003 – 2007, pod polską marką DZT jako DZT Honker w latach 2009 – 2012 oraz pod polską marką Honker jako Honker 4x4 w latach 2012 – 2018.

Topola-SW
Topola-S

Topola-S – specjalistyczny pojazd saperski, zbudowany na podwoziu samochodu Iveco Daily przez firmę AMZ-Kutno. Pojazd wyposażony jest w specjalny pojemnik przystosowany do przewozu ładunków o równowartości siły wybuchu 3,5 kg trotylu. Pojazd może przewieźć sześcioosobowy patrol rozminowania z pełnym wyposażeniem.