
WSK – marka polskich motocykli popularnych i produkowanych w latach 1955-1985 przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego PZL w Świdniku.

FIS – jedyny produkowany w Polsce motocykl żużlowy.

WSK M06B1 – polski motocykl, produkowany przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego w Świdniku.

WSK M06B3 – jeden z najbardziej popularnych modeli motocykli produkowanych w Polsce. Jego produkcja ruszyła w roku 1971. W latach 1975-1978 wprowadzono nowe modele z „rodziny ptaków”. Motocykle te, oprócz oznaczeń literowo-cyfrowych M06 B3, miały swoje nazwy: „Gil”, „Lelek”, „Bąk”. Różniły się od siebie przede wszystkim kolorem. Posiadały znacznie mniejszy bak o pojemności 10,5 l. Zmieniono kształt kanapy, a błotniki zaczęto malować na popielato. „Bąk” był stylizowany na tzw. soft choppera, czyli dodano wysoko położoną kierownicę, odchylone siedzisko pasażera. „Lelek”, poprzez wysoko zawieszony wydech i błotnik oraz szeroką kierownicę, przypominał motocykl terenowy. „Gil” był najmniej zmieniony w stosunku pierwotnej wersji aniżeli Lelek oraz Bąk. Był też, wraz z M06B3, najlżejszą wersją, ważył on w stanie suchym 97 kg.

WSK 175 Kobuz – polski motocykl, którego produkcję rozpoczęto w 1974 pierwsze Kobuzy miały bardziej zaokrąglony zbiornik paliwa, silnik typ 059 lub 060 (W2B) 4-biegowy, metalową lampę tylną zapożyczoną od motocykla SHL M17 Gazela, osłony boczne starego typu, tak jak WSK M06B3.

WSK M21W2 S2 – produkowany w latach 1975-1976 model WSK.

WSK M21W2 Dudek – polski motocykl, produkowany w latach 1975-1977 przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego w Świdniku.