Seria 81W
Seria 81

Seria 81 – seria wagonów metra produkowana od 1976 w ZSRR i Rosji w zakładach Mietrowagonmasz w Mytiszczach i Wagonmasz z Petersburga.

EčsW
Ečs

Ečs (81-709) – wagony produkcji radzieckiej eksploatowane w metrze praskim w latach 1974–1997.

Stadler FLIRTW
Stadler FLIRT

Stadler FLIRT – rodzina elektrycznych, spalinowych i elektryczno-spalinowych zespołów trakcyjnych, produkowanych od 2004 w zakładach szwajcarskiego przedsiębiorstwa Stadler Rail, a od 2007 również w polskim zakładzie tego przedsiębiorstwa w Siedlcach. W czerwcu 2015 liczba sprzedanych i zamówionych pojazdów z rodziny FLIRT wynosiła 1094.

PendolinoW
Pendolino

Pendolino – rodzina włoskich elektrycznych zespołów trakcyjnych dużych prędkości o prędkościach maksymalnych od 200 do 250 km/h, w większości przypadków posiadających wychylne nadwozie. Początkowo produkowane przez Fiat Ferroviaria, a później przez Alstom, który przejął Fiat Ferroviaria.

Seria 460 ČDW
Seria 460 ČD

Seria 460 to czeskie i słowackie oznaczenie elektrycznych zespołów trakcyjnych produkowanych w latach 1971-1978 w zakładach Vagonka Studénka.

Seria 470 ČDW
Seria 470 ČD

Seria 470 ČD to oznaczenie elektrycznych zespołów trakcyjnych produkowanych w 1991 w zakładach Vagonka Studénka dla państwowych kolei Československé státní dráhy.

Seria 680 ČDW
Seria 680 ČD

Seria 680 – trójsystemowe elektryczne zespoły trakcyjne (Pendolino) eksploatowane przez České dráhy, przeznaczone do szybkich połączeń w ruchu krajowym i międzynarodowym, wyprodukowane w latach 2003–2005 w zakładach Alstom Ferroviaria w Savigliano we Włoszech.

Siemens M1W
Siemens M1

Siemens M1 – czeskie pociągi metra, produkowanych przez konsorcjum ČKD-Adtranz-Siemens od roku 1998.

Škoda 81-71MW
Škoda 81-71M

Škoda 81-71M – zmodernizowana wersja wagonów serii 81-71 eksploatowana w praskim metrze. Wagony w latach 1996–2011 modernizowały zakłady Škoda Transportation w Pilźnie.

Škoda CityElefantW
Škoda CityElefant

Škoda CityElefant – piętrowy elektryczny zespół trakcyjny produkowanych od 1997 w zakładach Škoda Vagonka dla Kolei Czeskich, Litewskich, Słowackich oraz Ukraińskich. W podstawowej wersji jednostka składa się z trzech wagonów, zostały wyprodukowane jednak również zestawy składające się z dwóch, a także sześciu wagonów.