Ligier JS5W
Ligier JS5

Ligier JS5 – bolid Formuły 1 zespołu Ligier używany w sezonie 1976. Model JS5 był pierwszym modelem bolidu zespołu Ligier.

Ligier JS7W
Ligier JS7

Ligier JS7 – bolid Formuły 1 zespołu Ligier używany w sezonie 1977 i dwa pierwsze wyścigi 1978 roku. Model JS7 był drugim modelem bolidu zespołu Ligier który wygrał wyścig w Grand Prix Szwecji. Od wyścigu Grand Prix RPA zespół Ligier zmienił model JS7 na ulepszoną wersje JS7/9. Od Monako zespół prowadził nowy model Ligier JS9.

Ligier JS9W
Ligier JS9

Ligier JS9 – bolid Formuły 1 zespołu Ligier używany w sezonie 1978. Jedynym kierowcą modelu JS9 był Jacques Laffite który dwukrotnie stawiał na trzecim stopniu podium w Hiszpanii i Niemczech.

Ligier JS11W
Ligier JS11

Ligier JS11 – bolid Formuły 1 zespołu Ligier, zaprojektowany w 1979 roku przez Gérarda Decarouge, Michela Beaujon i Roberta Choulet i uczestniczący w niej w sezonie 1979. Kierowcami byli Jacques Laffite i Patrick Depailler którego zastąpił go Jacky Ickx wicemistrz świata z sezonu 1969 i 1970 roku, przed Grand Prix Francji uczestniczący do końca sezonu. Po tym sezonie Belg zakończył karierę Formule 1 która trwała przez 13 lat. Ale nadal uczestnicząc wiele różnych serii samochodów sportowych np.24-godzinnym wyścigu w Le Mans i Rajdzie Dakar. Sezonie 1980 zespół przedłużył umowę z Jacques Laffite do zespołu dołączył Didier Pironi, który przeszedł z Tyrrell Racing. Zespół przygotował modyfikowaną wersja JS11 o oznaczeniu JS11/15 został ulepszony aerodynamiką przy wykorzystaniu lepiej efektu przypowierzchniowego.

Ligier JS17W
Ligier JS17

Ligier JS17 – bolid Formuły 1 zespołu Ligier używany w sezonach 1981 i 1982. Od wyścigu Grand Prix Stanów Zjednoczonych - Zachód zespół Ligier zmienił model JS17 na ulepszoną wersje JS17B. Od Monako zespół prowadził nowy model Ligier JS19.

Ligier JS19W
Ligier JS19

Ligier JS19 – bolid Formuły 1 zespołu Ligier używany w sezonie 1982. Samochód został zaprojektowany przez Michela Beaujon i Jean-Pierre Jabouille. Kierowcami byli Jacques Laffite i Eddie Cheever.

Ligier JS23W
Ligier JS23

Ligier JS23 – bolid francuskiego zespołu Ligier przeznaczony na 1984 rok. Kierowcami bolidu w sezonie 1994 byli Francuz François Hesnault i Włoch Andrea de Cesaris.

Ligier JS29W
Ligier JS29

Ligier JS29 – bolid Formuły 1 zespołu Ligier używany w sezonie 1987. Samochód zaprojektowany przez Michela Tétu i Michela Beaujon. Kierowcami byli René Arnoux i Piercarlo Ghinzani.

Ligier JS33W
Ligier JS33

Ligier JS33 – samochód Formuły 1, ścigający się w sezonach 1989–1990. Projektami bolidu byli Michel Beaujon i Claude Gallopin. W sezonie 1989 kierowcami byli Francuzi René Arnoux i Olivier Grouillard, a w sezonie 1990 kierowcami ulepszonej wersji modelu, oznaczonej JS33B, byli Włoch Nicola Larini i Francuz Philippe Alliot.

Ligier JS35W
Ligier JS35

Ligier JS35 – samochód Formuły 1 zespołu Ligier, zaprojektowany przez Michela Béaujona i Franka Derniego i uczestniczący w niej w sezonie 1991. Kierowcami byli Thierry Boutsen i Érik Comas. Głównymi sponsorami byli Elf, Gitanes i Loto. Samochód napędzały silniki Lamborghini. Od Grand Prix Francji ścigały się udoskonalone modele, oznaczone symbolem JS35B.

Ligier JS39W
Ligier JS39

Ligier JS39 – samochód Formuły 1, ścigający się w sezonach 1993–1994. Samochód napędzał silnik Renault RS5 3.5 V10. W sezonie 1993 kierowcami samochodu byli Martin Brundle oraz Mark Blundell, a w sezonie 1994 kierowcami ulepszonej wersji modelu, oznaczonej JS39B, byli Éric Bernard, Johnny Herbert, Franck Lagorce oraz Olivier Panis. Głównym sponsorem było przedsiębiorstwo tytoniowe Gitanes.

Ligier JS41W
Ligier JS41

Ligier JS41 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Franka Derniego dla francuskiego zespołu Ligier i uczestniczący w niej w sezonie 1995. Kierowcami byli Aguri Suzuki, Martin Brundle i Olivier Panis, a kierowcą testowym Franck Lagorce. Głównymi sponsorami pozostawali Elf i Gitanes.

Ligier JS43W
Ligier JS43

Ligier JS43 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Franka Derniego dla francuskiego zespołu Ligier. Model ten uczestniczył w sezonie 1996 Formuły 1. Kierowcami byli Olivier Panis i Pedro Diniz.