
Brabham BT3 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonach 1962–1965. W sezonach 1962–1963 samochód był napędzany przez jednostki Climax, a w sezonach 1964–1965 przez BRM.

Brabham BT7 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonach 1963–1966. Samochód był napędzany przez jednostki Climax.

Brabham BT20 – samochód Formuły 1 zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Samochód był używany w sezonach 1966-1969. Samochód był napędzany przez jednostki Repco.

Brabham BT22 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonie 1966 podczas pierwszych czterech wyścigów. Samochód był napędzany przez jednostki Climax.

Brabham BT34 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonach 1971 i 1972. Samochód był napędzany przez jednostki Cosworth.

Brabham BT37 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Ralpha Bellamy’ego i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonach 1972 i 1973. Samochód był napędzany przez jednostki Cosworth.

Brabham BT50 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Davida Northa i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonie 1982. Samochód był napędzany przez jednostki BMW.

Brabham BT55 – samochód Formuły 1, skonstruowany przez Brabhama na sezon 1986. Kierowcami bolidu byli Riccardo Patrese, Elio de Angelis i Derek Warwick.

Brabham BT19 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka dla brytyjskiego zespołu Brabham. Model BT19 uczestniczył w sezonach 1966 oraz 1967 Formuły 1 i był używany przez Jacka Brabhama, kiedy ten zdobywał swój trzeci tytuł mistrza świata w 1966 roku. BT19 był pierwszym samochodem Formuły 1 noszącym nazwisko kierowcy, który zdobył tytuł mistrzowski.

Brabham BT24 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka dla brytyjskiego zespołu Brabham. Samochód ten uczestniczył w sezonach 1967–1969. W sezonie 1967 Denny Hulme, korzystając z trzech modeli Brabhama zdobył tytuł mistrza świata kierowców, a Brabham Racing Organisation – mistrza świata konstruktorów. Zbudowano tylko trzy samochody BT24.

Brabham BT44 – samochód Formuły 1 zaprojektowany na sezon 1974 zespołu Brabham. Kierowcami bolidu byli Carlos Reutemann, Richard Robarts, Rikky von Opel, Carlos Pace i John Watson. W 1975 roku wprowadzono wersję B bolidu, której używali Carlos Reutemann i Carlos Pace a w 1985 Loris Kessel, Emilio de Villota, Patrick Nève, Jac Nelleman, Damien Magee, Bob Evans i Lella Lombardi.

Brabham BT45 – samochód Formuły 1 zaprojektowany na sezon 1976 zespołu Brabham. Kierowcami bolidu byli Carlos Reutemann, Carlos Pace, Rolf Stommelen i Larry Perkins. W 1977 roku wprowadzono wersję B bolidu, której używali John Watson, Carlos Pace, Hans-Joachim Stuck i Giorgio Francia. W 1978 wprowadzono wersję C, która używana była przez Niki Laudę i Johna Watsona, a w 1981 ponownie używana była przez Héctora Rebaque i Nelsona Piquet wersja B.

Brabham BT46 – samochód Formuły 1 zaprojektowany dla zespołu Brabham przez Gordona Murraya. Model BT46 wystawiony był w sezonie 1978 Formuły 1 oraz w jednym Grand Prix sezonu 1979.

Brabham BT49 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Gordona Murraya dla brytyjskiego zespołu Brabham. Uczestniczył w sezonach 1979–1982 Formuły 1 i był używany przez Nelsona Piqueta, gdy ten zdobył swój tytuł mistrza świata w roku 1981.

Brabham BT53 – samochód zespołu Formuły 1 zaprojektowany przez Gordona Murraya i Davida Northa dla zespołu Brabham na sezon 1984. Samochód był napędzany silnikami BMW M12/13 (Megatron) o pojemności 1,5 litra. Kierowcami byli broniący tytułu mistrza świata Nelson Piquet oraz Teo Fabi, Corrado Fabi i Manfred Winkelhock.

Brabham BT54 – samochód Formuły 1 zaprojektowany przez Gordona Murraya i Davida Northa dla zespołu Brabham. Uczestniczył w Formule 1 w sezonie 1985 oraz w jednym wyścigu sezonu 1986. Napędzał go turbodoładowany silnik BMW. Kierowcami byli Nelson Piquet, François Hesnault, Marc Surer oraz Riccardo Patrese. Głównym sponsorem była firma Olivetti.

Brabham BT56 – samochód zespołu Formuły 1 zaprojektowany przez Johna Baldwina i Sergio Rinlanda dla zespołu Brabham. Był napędzany niezbyt już wówczas konkurencyjnymi silnikami BMW M12/13 (Megatron) o pojemności 1,5 litra. Kierowcy łącznie zdobyli nim 10 punktów, a de Cesaris i Patrese wywalczyli miejsce na podium. Samochód był konwencjonalny i niczym się nie wyróżniał. Zespół zajął ostatecznie ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów.
Brabham BT60Y – samochód zespołu Formuły 1 Brabham, zaprojektowany przez Sergio Rinlanda i Tima Denshama. Model BT60Y, napędzany silnikami Yamaha V12, uczestniczył w sezonie 1991, natomiast jego zmodyfikowana wersja, oznaczona BT60B i wyposażona w silniki Judd V10, jeździła w sezonie 1992. BT60B był ostatnim modelem Brabhama przed upadkiem tego zespołu.