Brabham BT3W
Brabham BT3

Brabham BT3 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonach 1962–1965. W sezonach 1962–1963 samochód był napędzany przez jednostki Climax, a w sezonach 1964–1965 przez BRM.

Brabham BT7W
Brabham BT7

Brabham BT7 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonach 1963–1966. Samochód był napędzany przez jednostki Climax.

Brabham BT20W
Brabham BT20

Brabham BT20 – samochód Formuły 1 zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Samochód był używany w sezonach 1966-1969. Samochód był napędzany przez jednostki Repco.

Brabham BT22W
Brabham BT22

Brabham BT22 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonie 1966 podczas pierwszych czterech wyścigów. Samochód był napędzany przez jednostki Climax.

Brabham BT34W
Brabham BT34

Brabham BT34 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonach 1971 i 1972. Samochód był napędzany przez jednostki Cosworth.

Brabham BT37W
Brabham BT37

Brabham BT37 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Ralpha Bellamy’ego i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonach 1972 i 1973. Samochód był napędzany przez jednostki Cosworth.

Brabham BT50W
Brabham BT50

Brabham BT50 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Davida Northa i skonstruowany przez Brabhama. Używany w sezonie 1982. Samochód był napędzany przez jednostki BMW.

Brabham BT55W
Brabham BT55

Brabham BT55 – samochód Formuły 1, skonstruowany przez Brabhama na sezon 1986. Kierowcami bolidu byli Riccardo Patrese, Elio de Angelis i Derek Warwick.

Brabham BT19W
Brabham BT19

Brabham BT19 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka dla brytyjskiego zespołu Brabham. Model BT19 uczestniczył w sezonach 1966 oraz 1967 Formuły 1 i był używany przez Jacka Brabhama, kiedy ten zdobywał swój trzeci tytuł mistrza świata w 1966 roku. BT19 był pierwszym samochodem Formuły 1 noszącym nazwisko kierowcy, który zdobył tytuł mistrzowski.

Brabham BT24W
Brabham BT24

Brabham BT24 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Rona Tauranaka dla brytyjskiego zespołu Brabham. Samochód ten uczestniczył w sezonach 1967–1969. W sezonie 1967 Denny Hulme, korzystając z trzech modeli Brabhama zdobył tytuł mistrza świata kierowców, a Brabham Racing Organisation – mistrza świata konstruktorów. Zbudowano tylko trzy samochody BT24.

Brabham BT44W
Brabham BT44

Brabham BT44 – samochód Formuły 1 zaprojektowany na sezon 1974 zespołu Brabham. Kierowcami bolidu byli Carlos Reutemann, Richard Robarts, Rikky von Opel, Carlos Pace i John Watson. W 1975 roku wprowadzono wersję B bolidu, której używali Carlos Reutemann i Carlos Pace a w 1985 Loris Kessel, Emilio de Villota, Patrick Nève, Jac Nelleman, Damien Magee, Bob Evans i Lella Lombardi.

Brabham BT45W
Brabham BT45

Brabham BT45 – samochód Formuły 1 zaprojektowany na sezon 1976 zespołu Brabham. Kierowcami bolidu byli Carlos Reutemann, Carlos Pace, Rolf Stommelen i Larry Perkins. W 1977 roku wprowadzono wersję B bolidu, której używali John Watson, Carlos Pace, Hans-Joachim Stuck i Giorgio Francia. W 1978 wprowadzono wersję C, która używana była przez Niki Laudę i Johna Watsona, a w 1981 ponownie używana była przez Héctora Rebaque i Nelsona Piquet wersja B.

Brabham BT46W
Brabham BT46

Brabham BT46 – samochód Formuły 1 zaprojektowany dla zespołu Brabham przez Gordona Murraya. Model BT46 wystawiony był w sezonie 1978 Formuły 1 oraz w jednym Grand Prix sezonu 1979.

Brabham BT49W
Brabham BT49

Brabham BT49 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Gordona Murraya dla brytyjskiego zespołu Brabham. Uczestniczył w sezonach 1979–1982 Formuły 1 i był używany przez Nelsona Piqueta, gdy ten zdobył swój tytuł mistrza świata w roku 1981.

Brabham BT53W
Brabham BT53

Brabham BT53 – samochód zespołu Formuły 1 zaprojektowany przez Gordona Murraya i Davida Northa dla zespołu Brabham na sezon 1984. Samochód był napędzany silnikami BMW M12/13 (Megatron) o pojemności 1,5 litra. Kierowcami byli broniący tytułu mistrza świata Nelson Piquet oraz Teo Fabi, Corrado Fabi i Manfred Winkelhock.

Brabham BT54W
Brabham BT54

Brabham BT54 – samochód Formuły 1 zaprojektowany przez Gordona Murraya i Davida Northa dla zespołu Brabham. Uczestniczył w Formule 1 w sezonie 1985 oraz w jednym wyścigu sezonu 1986. Napędzał go turbodoładowany silnik BMW. Kierowcami byli Nelson Piquet, François Hesnault, Marc Surer oraz Riccardo Patrese. Głównym sponsorem była firma Olivetti.

Brabham BT56W
Brabham BT56

Brabham BT56 – samochód zespołu Formuły 1 zaprojektowany przez Johna Baldwina i Sergio Rinlanda dla zespołu Brabham. Był napędzany niezbyt już wówczas konkurencyjnymi silnikami BMW M12/13 (Megatron) o pojemności 1,5 litra. Kierowcy łącznie zdobyli nim 10 punktów, a de Cesaris i Patrese wywalczyli miejsce na podium. Samochód był konwencjonalny i niczym się nie wyróżniał. Zespół zajął ostatecznie ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Brabham BT60YW
Brabham BT60Y

Brabham BT60Y – samochód zespołu Formuły 1 Brabham, zaprojektowany przez Sergio Rinlanda i Tima Denshama. Model BT60Y, napędzany silnikami Yamaha V12, uczestniczył w sezonie 1991, natomiast jego zmodyfikowana wersja, oznaczona BT60B i wyposażona w silniki Judd V10, jeździła w sezonie 1992. BT60B był ostatnim modelem Brabhama przed upadkiem tego zespołu.