MG – marka samochodu stworzona w 1924 r. przez brytyjskiego producenta o tej samej nazwie. W kwietniu 2005 r. zaprzestano produkcji samochodów MG po tym, jak jej właściciel, MG Rover ogłosił bankructwo. Na początku 2007 r. nowy właściciel marki, Nanjing Automobile Group wznowił produkcję w Chinach. W tym samym roku koncern Nanjing Automobile został przejęty przez koncern SAIC. Finalny montaż samochodów odbywa się również w dawnej fabryce MG Rover w Longbridge w Birmingham.
Austin 1100/1300 − kompaktowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę British Motor Corporation w latach 1962-1974 z serii modeli BMC ADO16. Dostępny wyłącznie jako 2- lub 4-drzwiowy sedan oraz 2- drzwiowe kombi. Do napędu używano silników R4 o pojemności 1,1 i 1,3 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Powstały trzy generacje modelu.
Austin 1100/1300 − kompaktowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę British Motor Corporation w latach 1962-1974 z serii modeli BMC ADO16. Dostępny wyłącznie jako 2- lub 4-drzwiowy sedan oraz 2- drzwiowe kombi. Do napędu używano silników R4 o pojemności 1,1 i 1,3 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Powstały trzy generacje modelu.

Baojun E200 – elektryczny mikrosamochód produkowany pod chińską marką Baojun od 2018 roku.
Austin Maestro – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Austin Motor Company w latach 1983–1994. Dostępny jako 5-drzwiowy hatchback. Następca modelu Maxi. Do napędu użyto silników R4 o pojemnościach: 1,3, 1,6 lub 2,0 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4- lub 5-biegową manualną skrzynię biegów.
MG Magnette – brytyjski producent samochodów MG używał nazwy Magnette dla modeli z serii K i N w latach 30. XX wieku oraz dla modeli z lat 50. i 60. Do tych ostatnich należały ZA i ZB, produkowane w latach 1953-58 oraz Mark III i Mark IV, w latach 1959-68.

Austin Metro – subkompaktowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Austin Motor Company w latach 1980-1997. Powstał jako uzupełnienie w gamie modeli dla Mini. Przez cały okres produkcji samochód występował pod wieloma nazwami; Austin Metro, MG Metro czy też Rover Metro, w latach 1990-1994 sprzedawany był już jako Rover 100. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1981 samochód zajął 3. pozycję.

MG Midget - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Morris Garages w latach 1961–1979. Dostępny był wyłącznie jako 2-drzwiowy roadster. Do napędu używano silników R4 z rodziny A-series o pojemności od 0,9 do 1,3 litra oraz Triumph Spitfire 1.5. Moment obrotowy przenoszony był na oś tylną 4-biegową manualną skrzynię biegów. Powstały cztery generacje modeli.

Austin Montego – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez brytyjską firmę Austin Motor Company w latach 1984–1995. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan lub 5-drzwiowe kombi. Następca modelu Maxi. Do napędu użyto silników R4 o pojemnościach: 1,3; 1,6 lub 2,0 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4- lub 5-biegową manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez Rovera serii 600.

MG SA - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Morris Garages w latach 1936-1939. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan, tourer oraz kabriolet. Następca modelu KN. Do napędu używano silników R6 o pojemności 2,3 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model WA.

MG TA Midget – samochód sportowy produkowany przez brytyjska firmę MG w latach 1934-1936. Wyposażony był on w otwarte nadwozie i składany dach. Samochód był napędzany przez silnik o pojemności 0,9 l.

MG TC – samochód osobowy produkowany przez przedsiębiorstwo MG w latach 1945-1949.

MG TD – samochód sportowy produkowany przez brytyjską firmę MG w latach 1949−1953. Wyposażony był on w otwarte nadwozie ze składanym dachem. Samochód był napędzany przez silnik o pojemności 1,3 l. Wyprodukowano łącznie około 30 000 egzemplarzy tego modelu.

MG TF – samochód osobowy produkowany przez przedsiębiorstwo MG w latach 1953-1955.
MG VA - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Morris Garages w latach 1937-1939. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan, tourer oraz kabriolet. Następca modelu NA. Do napędu używano silników R4 o pojemności 1,5 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Y-Type.

MG WA - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę MG w latach 1938-1939. Dostępny jako: 4-drzwiowy sedan, 4-drzwiowe kombi oraz kabriolet. Do napędu użyto silnika R6 o pojemności 2,6 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów.

MG XPower SV – sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę MG w latach 2003–2005. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu używano silników V8 o pojemności 4,6 (SV) lub 5,0 (SV-R) litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów.

MG ZT – samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez brytyjską firmę Morris Garages w latach 2001-2005 jako sportowa odmiana Rovera 75. W 2004 roku auto przeszło facelifting. Wersję ZT 260 napędzał silnik 4.6 V8 zapożyczony z Forda Mustanga z napędem przenoszonym na tylną oś.