Pesa 33WEW
Pesa 33WE

Pesa 33WE – normalnotorowy niskoperonowy elektryczny zespół trakcyjny, wyprodukowany przez Pesę Bydgoszcz w liczbie 14 sztuk dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Zastąpiły składy serii EN94.

Pesa 214MW
Pesa 214M

Pesa 214M – rodzina normalnotorowych wagonów spalinowych produkowanych przez Pesę Bydgoszcz w latach 2001–2016, przeznaczonych do komunikacji regionalnej na liniach niezelektryfikowanych. Do rodziny należą: 214M (SA106), 214Ma (SA103), 214Mb (SA135). Wyprodukowano 56 egzemplarzy, które są eksploatowane przez Arrivę, Koleje Dolnośląskie, Koleje Mazowieckie i Polregio.

Pesa 218MW
Pesa 218M

Pesa 218M – rodzina dwuczłonowych normalnotorowych spalinowych zespołów trakcyjnych produkowanych przez zakłady Pesa w latach 2005–2015. Powstał tylko jeden, jednosilnikowy egzemplarz właściwego 218M, a pozostałe, dwusilnikowe, zostały oznaczone jako podtypy 218Ma-218Md. Wyprodukowano w sumie 76 sztuk, które eksploatowane są przez Arrivę, Koleje Dolnośląskie, Koleje Wielkopolskie, Przewozy Regionalne i PKP Szybką Kolej Miejską w Trójmieście.

Pesa 308BW
Pesa 308B

Pesa 308B – elektryczny wagon silnikowy produkowany przez zakłady Pesa w Bydgoszczy w 2005 i 2007. Powstało łącznie 8 sztuk, które są eksploatowane przez Polregio w województwach świętokrzyskim, a wcześniej również w małopolskim. EN81 w założeniu ma służyć na zelektryfikowanych trasach regionalnych do obsługi kursów o niewielkiej liczbie pasażerów, gdy nieopłacalne jest eksploatowanie kilkuwagonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Pesa 401MW
Pesa 401M

Pesa 401M – wagon sterowniczy stosowany jako doczepa do szynobusów Pesa 214M serii SA106. Wagon ten został zbudowany przez Pesę Bydgoszcz dla urzędu marszałkowskiego województwa kujawsko-pomorskiego w liczbie 5 sztuk.

Pesa 610MW
Pesa 610M

Pesa 610M – szerokotorowy inspekcyjny wagon spalinowy wyprodukowany przez Pesa Bydgoszcz dla kolei ukraińskich. Jest wersją rozwojową jednoczłonowego spalinowego pojazdu szynowego Partner. Powstał tylko jeden egzemplarz, który został dostarczony w 2004 roku.

Pesa 611MW
Pesa 611M

Pesa 611M – szerokotorowe spalinowe wagony inspekcyjne produkowane przez przedsiębiorstwo Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz. Na zamówienie Kolei Rosyjskich powstały 2 egzemplarze, dostarczone w 2013 roku.

Pesa 620MW
Pesa 620M

Pesa 620M – szerokotorowy spalinowy wagon silnikowy produkowany od 2004 przez Pesę Bydgoszcz dla kolei litewskich i ukraińskich, a od 2011, we współpracy z Biełkommunmasz, także dla kolei białoruskich. Powstało łącznie 29 sztuk.

Pesa 630MW
Pesa 630M

Pesa 630M – dwuczłonowy szerokotorowy spalinowy zespół trakcyjny produkowany przez Pesa Bydgoszcz. 6 egzemplarzy jest eksploatowanych przez Koleje Ukraińskie, Kazachskie i Litewskie.

Pesa 730MW
Pesa 730M

Pesa 730M – trójczłonowy szerokotorowy spalinowy zespół trakcyjny produkowany przez Pesę Bydgoszcz. W latach 2013–2016 wyprodukowano 14 sztuk dla Kolei Białoruskich i Litewskich.

Pesa 760MW
Pesa 760M

Pesa 760M – sześcioczłonowy szerokotorowy spalinowy zespół trakcyjny produkowany przez Pesę Bydgoszcz. W 2017 roku Koleje Białoruskie zamówiły 6 sztuk, których dostawy rozpoczęły się w 2019 i mają zakończyć się do 2020 roku.

Pesa AcatusW
Pesa Acatus

Pesa Acatus – normalnotorowy elektryczny zespół trakcyjny wyprodukowany w jednym egzemplarzu w zakładach Pesa w Bydgoszczy w 2006 specjalnie dla urzędu marszałkowskiego województwa łódzkiego. W czasie jazd próbnych był to pojazd czteroczłonowy, a eksploatowany jest w wersji trójczłonowej.

Pesa Acatus IIW
Pesa Acatus II

Pesa Acatus II – czteroczłonowy częściowo niskopodłogowy normalnotorowy elektryczny zespół trakcyjny produkcji polskiej, wytwarzany w zakładach Pesy na przełomie roku 2010 i 2011, którego 5 sztuk zostało zakupionych przez samorząd województwa małopolskiego. Początkowo pojazdy były eksploatowane przez Przewozy Regionalne, a później przez Koleje Małopolskie, które od 2018 dodatkowo są właścicielami pojazdów.

Pesa Acatus PlusW
Pesa Acatus Plus

Pesa Acatus Plus – rodzina elektrycznych zespołów trakcyjnych bydgoskiej Pesy zaprojektowana jako wersja rozwojowa Acatusa II jako alternatywny produkt dla modelu Elf. Acatusy Plus są eksploatowane przez Przewozy Regionalne i Koleje Małopolskie. Powstało łącznie 13 sztuk: 9 pojazdów 3-członowych i 4 pojazdy 2-członowe.

Pesa AtriboW
Pesa Atribo

Pesa Atribo – normalnotorowe, trójczłonowe, niskopodłogowe i jednoprzestrzenne spalinowe zespoły trakcyjne produkowane od 2007 roku przez zakłady Pesa Bydgoszcz. Są one wersją rozwojową zespołu trakcyjnego Pesa 218Mc (SA133). Zamówiono łącznie 118 egzemplarze dla polskich i włoskich przewoźników, z których ponad 100 zostało już dostarczone.

Pesa BydgostiaW
Pesa Bydgostia

Pesa Bydgostia – czteroczłonowy normalnotorowy elektryczny zespół trakcyjny produkcji polskiej wyprodukowany w Pesie Bydgoszcz na zamówienie PKP Przewozy Regionalne w liczbie 14 sztuk. W grudniu 2008 przekazane PKP Intercity. Zespół jest wersją rozwojową pociągu Pesa Acatus.

Pesa DartW
Pesa Dart

Pesa Dart – elektryczny zespół trakcyjny przeznaczony dla ruchu dalekobieżnego produkcji zakładów Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz. W latach 2014–2015 wybudowano 20 takich składów dla PKP Intercity. Pojazdy te wprowadzono do ruchu 29 grudnia 2015 w rozkładzie jazdy 2015/2016 w ramach kategorii InterCity. Obsługują one połączenia z Warszawy do Lublina, Białegostoku, Katowic, Raciborza, Wisły, Wrocławia i Zwardonia, z Białegostoku do Bielska-Białej i Jeleniej Góry oraz z Lublina do Katowic i Wrocławia.

Pesa ElfW
Pesa Elf

Pesa Elf – rodzina normalnotorowych elektrycznych zespołów trakcyjnych polskiej produkcji, wytwarzanych od 2010 w zakładach Pesy w kilku wersjach, różniących się liczbą członów i przeznaczeniem. W skład rodziny wchodzą modele: 21WE (EN62), 22WE (EN76), 27WE i 34WE (EN96). Zostały wyprodukowanych ponad 100 elfów i są one eksploatowane przez SKM Warszawa, Koleje Mazowieckie, Koleje Śląskie, Koleje Wielkopolskie i Polregio.

Pesa GamaW
Pesa Gama

Pesa Gama – rodzina lokomotyw spalinowych i elektrycznych budowanych od 2012 przez zakłady Pesa Bydgoszcz. Powstało łącznie 20 lokomotyw w 3 wersjach: spalinowej, elektrycznej oraz elektrycznej z dodatkowym silnikiem spalinowym. Lokomotywy eksploatowane są m.in. przez PKP Intercity, Koleje Mazowieckie, Ecco Rail i Pol-Miedź Trans.

Pesa LinkW
Pesa Link

Pesa Link – rodzina normalnotorowych spalinowych pojazdów pasażerskich oferowana przez Pesa Bydgoszcz. Wyprodukowane zostały pojazdy 1-, 2- i 3-członowe, ale producent przewiduje również wersję 4-członową. Linki eksploatowane są w Czechach, Polsce i Niemczech.

Pesa MazoviaW
Pesa Mazovia

Pesa Mazovia – normalnotorowy czteroczłonowy elektryczny zespół trakcyjny wyprodukowany w 2004 przez zakłady Pesa z Bydgoszczy w jednym egzemplarzu dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Jest to pierwszy pojazd tego rodzaju wybudowany przez tego producenta.

Pesa SundeckW
Pesa Sundeck

Pesa Sundeck – rodzina wagonów piętrowych produkowana przez zakłady Pesa z Bydgoszczy. W jej skład wchodzą wagony sterownicze i wagony środkowe, które w połączeniu z lokomotywami z rodziny Pesa Gama tworzą pociągi w systemie push-pull.