Baureihe 103W
Baureihe 103

Baureihe 103 – lokomotywa elektryczna produkowana w latach 1965-1974 dla kolei zachodnioniemieckich. Wyprodukowano 149 lokomotyw.

Baureihe 111W
Baureihe 111

Baureihe 111 - lokomotywa elektryczna produkowana w latach 1974-1984 dla kolei zachodnioniemieckich. Wyprodukowano 227 lokomotyw. Elektrowozy zostały wyprodukowane do prowadzenia pociągów pasażerskich na zelektryfikowanych liniach kolejowych przy prędkości maksymalnej 160 kilometrów na godzinę. Pierwszy elektrowóz wyprodukowano w grudniu 1974 roku. Elektrowozy pomalowano na charakterystyczny kolor beżowy oraz pomarańczowy. Elektrowozy są eksploatowane do prowadzenia pociągów ekspresowych. Jedna lokomotywa otrzymała w maju 2011 roku okolicznościowe malowanie alpejskie wykonane przez towarzystwo alpinistyczne Deutscher Alpenverein. Dodatkowo elektrowóz otrzymał w 2012 roku okolicznościowe malowanie z okazji 200-lecia Biergartenu. Dodatkowo Roco wyprodukowało modele elektrowozów w okolicznościowych malowaniach.

Baureihe 120W
Baureihe 120

Baureihe 120 - lokomotywa elektryczna produkowana w latach 1979-1989 dla kolei zachodnioniemieckich. Wyprodukowano 65 lokomotyw. Elektrowozy zostały wyprodukowane do prowadzenia pociągów pasażerskich na zelektryfikowanych liniach kolejowych przy prędkości maksymalnej 200 kilometrów na godzinę. Pierwszych pięć elektrowozów zostało wyprodukowanych w 1979 roku. Elektrowozy zostały pomalowane na charakterystyczny kolor beżowy i czerwony. Elektrowozy są eksploatowane do prowadzenia pociągów ekspresowych. Jedna lokomotywa otrzymała w listopadzie 1996 roku okolicznościowe malowanie świąteczne wykonane przez przedsiębiorstwo modelarskie Märklin. Dodatkowo elektrowóz otrzymał w 2009 roku okolicznościowe malowanie z okazji 150-lecia firmy Märklin. Dodatkowo Märklin wyprodukował modele elektrowozów w okolicznościowych malowaniach.

Baureihe 150W
Baureihe 150

Baureihe 150 – lokomotywa elektryczna produkowana w latach 1957-1973 dla kolei zachodnioniemieckich. Wyprodukowano 194 lokomotywy. Elektrowozy zostały wyprodukowane do prowadzenia pociągów towarowych na zelektryfikowanych liniach kolejowych. Pierwsze dwie lokomotywy zostały wyprodukowane w styczniu 1957 roku. Ostatni elektrowóz wyprodukowano w lipcu 1973 roku. Lokomotywy stacjonowały w lokomotywowni Kornwestheim. Trzy lokomotywy eksploatowano na szwajcarskich liniach kolejowych. Jedna lokomotywa jest zachowana jako czynny eksponat zabytkowy.

Baureihe 151W
Baureihe 151

Baureihe 151 – lokomotywa elektryczna produkowana w latach 1972-1978 dla kolei zachodnioniemieckich. Wyprodukowano 170 lokomotyw. Elektrowozy zostały wyprodukowane do prowadzenia pociągów towarowych na zelektryfikowanych liniach kolejowych. Pierwsza lokomotywa została wyprodukowana w październiku 1972 roku. Niektóre lokomotywy elektryczne posiadały zamontowany sprzęg samoczynny dla ciężkich pociągów towarowych. Elektrowozy prowadziły pociągi towarowe na górskiej linii kolejowej Frankenwaldbahn. Jedna lokomotywa jest zachowana jako czynny eksponat zabytkowy.

Baureihe E 40W
Baureihe E 40

Baureihe E 40 - lokomotywa elektryczna produkowana w latach 1957-1973 dla kolei zachodnioniemieckich. Wyprodukowano 879 lokomotyw. Elektrowozy wyprodukowano do prowadzenia pociągów towarowych na zelektryfikowanych liniach kolejowych. Pierwsze lokomotywa została wyprodukowana w lipcu 1957 roku. Ostatni elektrowóz został wyprodukowany w lipcu 1973 roku. Elektrowozy dodatkowo prowadziły pasażerskie pociągi regionalne na liniach kolejowych we Frankonii. Lokomotywy pomalowano na kolor ciemnozielony. Niektóre elektrowozy oznakowane jako Baureihe 139 wyprodukowane zostały do prowadzenia pociągów towarowych na niemieckich oraz szwajcarskich górskich liniach kolejowych. Lokomotywy elektryczne są wycofane z eksploatacji i zostały zastąpione przez obecnie eksploatowane nowoczesne lokomotywy elektryczne. Jedna lokomotywa w zielonym malowaniu jest zachowana jako czynny eksponat zabytkowy w Koblencji.

Baureihe E 41W
Baureihe E 41

Baureihe E 41 - lokomotywa elektryczna produkowana w latach 1956-1970 dla kolei zachodnioniemieckich. Wyprodukowano 451 lokomotyw. Elektrowozy zostały wyprodukowane do prowadzenia pociągów pasażerskich i towarowych na zelektryfikowanych liniach kolejowych. Pierwsze lokomotywa została wyprodukowana w czerwcu 1956 roku. Ostatni elektrowóz wyprodukowano w październiku 1970 roku. Elektrowozy dodatkowo prowadziły pasażerskie pociągi lokalne na liniach kolejowych we Frankonii. Lokomotywy malowano na kolor ciemnozielony oraz niebieski. Niektóre elektrowozy pomalowane na kolor biały i pomarańczowy prowadziły pociągi podmiejskie w Norymberdze. Lokomotywy elektryczne są wycofane z eksploatacji i zostały zastąpione przez obecnie eksploatowane nowoczesne lokomotywy elektryczne. Jedna lokomotywa w niebieskim malowaniu jest zachowana jako czynny eksponat zabytkowy w Koblencji.

British Rail Class 185W
British Rail Class 185

British Rail Class 185 - typ spalinowych zespołów trakcyjnych, należący do produkowanej przez koncern Siemens rodziny pociągów Desiro. Inne eksploatowane w Wielkiej Brytanii jednostki z tej samej rodziny oznaczone są jako Class 350, Class 360, Class 444 oraz Class 450. Jest to jedyny w tej rodzinie model spalinowy - wszystkie inne zasilane są prądem elektrycznym.

British Rail Class 332W
British Rail Class 332

British Rail Class 332 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych wybudowanych w roku 1998 w zakładach firmy CAF w Saragossie, przy udziale koncernu Siemens. Z fabryki wyszło 14 składów, przy czym wszystkie trafiły do eksploatującej je do dziś firmy Heathrow Express, dla której stanowią 100% taboru.

British Rail Class 333W
British Rail Class 333

British Rail Class 333 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych dostarczonych w roku 2000 przez koncern Siemens AG, o konstrukcji opartej na wprowadzonych pociągach British Rail Class 332. Zbudowano 16 składów, zaś miejscem ich eksploatacji od początku była północna Anglia. Obecnie są one częścią taboru przewoźnika Northern Rail.

British Rail Class 350W
British Rail Class 350

British Rail Class 350 – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, należący do produkowanej przez koncern Siemens rodziny pociągów Desiro. Inne eksploatowane w Wielkiej Brytanii jednostki z tej samej rodziny oznaczone są jako Class 185, Class 360, Class 444 oraz Class 450.

British Rail Class 360W
British Rail Class 360

British Rail Class 360 – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, należący do produkowanej przez koncern Siemens rodziny pociągów Desiro. Inne eksploatowane w Wielkiej Brytanii jednostki z tej samej rodziny oznaczone są jako Class 185, Class 350, Class 444 oraz Class 450.

British Rail Class 444W
British Rail Class 444

British Rail Class 444 – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, należący do produkowanej przez koncern Siemens rodziny pociągów Desiro. Inne eksploatowane w Wielkiej Brytanii jednostki z tej samej rodziny oznaczone są jako Class 185, Class 350, Class 360 oraz Class 450.

British Rail Class 450W
British Rail Class 450

British Rail Class 450 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, należący do produkowanej przez koncern Siemens Mobility rodziny pociągów Desiro. Inne eksploatowane w Wielkiej Brytanii jednostki z tej samej rodziny oznaczone są jako Class 185, Class 350, Class 360 oraz Class 444.

CRH3W
CRH3

CRH3 – rodzina niemieckich pociągów dużych prędkości wyprodukowanych dla China Railway High-speed. Osiągają 350 km/h na linii Wuhan – Guangzhou. Skonstruowane są na podstawie pociągów Siemens Velaro.

Siemens Desiro ClassicW
Siemens Desiro Classic

Siemens Desiro Classic – rodzina elektrycznych i spalinowych zestawów trakcyjnych, produkowanych od 1999 roku w Niemczech przez spółkę Siemens Mobility.

ICE 1W
ICE 1

ICE 1 – skład dużych prędkości produkowany w latach 1989–1993 dla kolei niemieckich.

ICE 2W
ICE 2

ICE 2 – skład dużych prędkości produkowany w latach 1995-1997 dla kolei niemieckich.

ICE 3W
ICE 3

ICE 3 – niemiecki skład dużych prędkości produkowany w latach 1999-2004 przez zakłady Siemens.

ICE SW
ICE S

ICE S – niemiecki pociąg używany do testów na liniach dużych prędkości. "S" oznacza Schnellfahrtzug – pociąg dużych prędkości. Zastąpił on pociąg InterCityExperimental.

ICE TW
ICE T

ICE T – niemiecki elektryczny zespół trakcyjny dużych prędkości, przystosowany do obsługi linii krętych.

ICE TDW
ICE TD

ICE TD – niemiecki spalinowy zespół trakcyjny dużych prędkości, przystosowany do obsługi linii krętych, wyłącznie za pośrednictwem Deutsche Bahn, powszechnie znany jako ICE TD.

Siemens InspiroW
Siemens Inspiro

Siemens Inspiro – elektryczny zespół trakcyjny przeznaczony dla metra produkowany przez Siemensa od 2012. Światowa premiera pociągu miała miejsce 19 września 2012 podczas targów InnoTrans w Berlinie. 6 października 2013 w Warszawie rozpoczęto eksploatację pierwszych pojazdów z tej rodziny.

InterCityExperimentalW
InterCityExperimental

ICE V – niemiecki pociąg używany do testów na liniach dużych prędkości. Żeby odróżnić go od ICE 1 nadano mu nazwę ICE V. Zastąpił go pociąg ICE S.

SapsanW
Sapsan

Sapsan – rosyjski, szerokotorowy, elektryczny pociąg dużych prędkości. Producentem jest niemiecki Siemens, a model należy do serii Velaro.

Siemens EuroSprinterW
Siemens EuroSprinter

Siemens EuroSprinter – rodzina lokomotyw elektrycznych produkowanych przez Siemensa przeznaczonych do prowadzenia różnego rodzaju pociągów towarowych lub pasażerskich.

Siemens M1W
Siemens M1

Siemens M1 – czeskie pociągi metra, produkowanych przez konsorcjum ČKD-Adtranz-Siemens od roku 1998.

Siemens SmartronW
Siemens Smartron

Siemens Smartron – pojazd z rodziny lokomotyw niemieckiego producenta pojazdów szynowych Siemens Mobility, który oparty jest na modelu lokomotywy Siemens Vectron. Pierwszy model pojawił się w marcu 2018 roku.

Siemens VectronW
Siemens Vectron

Siemens Vectron – rodzina lokomotyw produkowanych przez niemieckiego Siemensa przeznaczonych do prowadzenia pociągów towarowych oraz pasażerskich.

Siemens VelaroW
Siemens Velaro

Siemens Velaro – seria modeli zespołów trakcyjnych dużych prędkości konstruowanych przez Siemens Mobility.