
Lista samochodów Honda – pełna lista modeli produkowanych przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od początku istnienia, czyli 1948 roku.

Honda 145 – samochód osobowy klasy kompaktowej, produkowany przez koncern Honda w latach 1972 - 1974 jako następca Hondy 1300.
Honda 1300 – samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez koncern Honda w latach 1969 - 1972. Auto zostało zaprezentowane po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w 1968 roku. Na początku do sprzedaży trafiła wersja sedan, jednak w 1970 roku do oferty dołączyło coupe. Auto jako pierwsze było stworzone do konkurowania z Toyotą Coroną i Nissanem Bluebirdem. Zmiany w aucie wykonywane były kilka razy. Soichiro Honda był nieugięty pod kwestią silnika: chłodzonego powietrzem, a nie cieczą. Honda 1300 nie trafiła do sprzedaży na rynek amerykański.

Honda Accord Crosstour – osobowy crossover klasy średniej produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company w latach 2009 - 2015 z przeznaczeniem na rynek amerykański. Pojazd został wyposażony w napęd przedni lub opcjonalnie na obie osie.
Honda Airwave – samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez koncern Honda w latach 2005 - 2010. Model sprzedawany wyłącznie na rynku japońskim.

Honda Avancier – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez koncern Honda w latach 1999 - 2004, sprzedawany wyłącznie na rynku japońskim.
Honda Ballade – czterodrzwiowy kompaktowy samochód osobowy w wersji sedan, produkowany pod marką Honda w latach 1979-1983. Produkcję auta rozpoczęto wraz z Triumphem Acclaimem, z którym Ballade dzieliła budowę silnika. W 1984, kiedy do produkcji wprowadzono Hondę CRX I, wykorzystano wiele części z Hondy Ballade i Civic. W 1987 jako następcę wprowadzono Hondę Concerto.

Honda BR-V (ang. - Bold Runabout Vehicle) – samochód osobowy typu crossover produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od 2015 roku.

Honda Brio – samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od 2010 roku. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany światu podczas targów motoryzacyjnych w Tajlandii w 2010 roku. Auto stworzone zostało na potrzeby rynków wschodzących, czyli Indii i Tajlandii.
Honda Capa – samochód osobowy typu minivan produkowany od 1998 do 2002 roku przez koncern Honda. Model został zaprezentowany w 1997 roku na salonie w Tokio jako samochód koncepcyjny "J-MW". Wprowadzony do detalicznej sprzedaży 24 kwietnia 1998 roku. Ze względu na niezadowalające wyniki sprzedaży model został wycofany z rynku w 2002 i zastąpiony Hondą Mobilio.
Honda City Turbo – mały sportowy hot hatch, produkowany przez japoński koncern Honda w latach 1982-1986. City Turbo to jeden z niewielu turbodoładowanych, cywilnych samochodów tej marki.
Honda Clarity FCV (Fuel Cell Vehicle) – samochód osobowy klasy średniej o napędzie elektrycznym zasilany wodorem produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od 2015 roku.

Honda Concerto – samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany w Anglii oraz Japonii przez brytyjski oddział japońskiego producenta Honda we współpracy z Roverem - własnością Hondy; w latach 1988 - 1994. Nazwa samochodu pochodzi od włoskiego słowa koncert.

Honda CR-X del Sol – mały samochód sportowy marki Honda trzeciej (ostatniej) generacji Hondy CR-X zbudowany na bazie Hondy Civic V. Auto w przeciwieństwie do poprzedników (CRX) wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. Nazwę CR-X del Sol można rozwinąć jako Honda Civic Renaissance Model X Del Sol. Nazwa del Sol pochodzi z języka hiszpańskiego, przetłumaczyć ją można jako „słońca”/”słoneczna” i odnosi się najprawdopodobniej do zdejmowanego dachu samochodu.

Honda CR-Z – samochód osobowy klasy kompaktowej o napędzie hybrydowym i nadwoziu coupé, produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda w latach 2010 - 2016.

Honda Domani – samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Honda na rynki wschodniej Azji, wliczając Japonię. Został wprowadzony do produkcji w listopadzie 1992 roku, zastąpił model Concerto. Domani oparta została w dużej mierze na modelu Civic z początku lat 90. Do napędu użyto czterocylindrowych benzynowych silników rzędowych o pojemnościach: 1,5, 1,6 oraz 1,8 l. Moc przenoszona była poprzez 5-biegowe manualne bądź 4-biegowe automatyczne skrzynie biegów na koła przednie.

Honda e – elektryczny samochód osobowy klasy aut małych japońskiego koncernu motoryzacyjnego Honda Motor Company produkowany od 2019 roku.

Honda Element - samochód osobowy typu crossover klasy kompaktowej produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company w latach 2002 - 2011.

Honda Elysion – samochód osobowy o nadwoziu typu van produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company w latach 2004 - 2013 jako ośmiomiejscowy van, sprzedawany tylko w Japonii.

Honda EV Plus – pierwszy produkcyjny samochód elektryczny o akumulatorach innych, niż kwasowo-ołowiowe produkowany przez koncern Honda. Powstało jedynie około 300 sztuk EV Plusów. Ich produkcji zaprzestano, gdyż Honda skupiła się na produkcji samochodów o napędzie hybrydowym, czego owocem była Honda Insight. EV Plus powstał jako odpowiedź na EV1 produkowanego przez General Motors, poza tym jako pojazd nie emitujący spalin został zaliczony przez California Air Resource Board (CARB) jako Zero Emmision Vehicle, czyli w świetle ustawy o czystości powietrza umożliwiał Hondzie kontynuowanie sprzedaży samochodów na terenie Kalifornii.

Honda FCX Clarity – samochód osobowy klasy średniej napędzany wodorem produkowany w latach 2008–2015 w Japonii przez koncern motoryzacyjny Honda w niemalże niezmienionej formie auta koncepcyjnego Honda FCX Concept, a dostępny jedynie w Stanach Zjednoczonych w Kalifornii oraz w Japonii i Europie na zasadzie trzyletniej umowy leasingowej za miesięczną opłatą około 600 dolarów obejmującą konserwacje oraz pomoc drogową.
Honda Fit Shuttle – samochód osobowy klasy miejskiej produkowany przez przedsiębiorstwo motoryzacyjne Honda, zaprezentowany w 2011 roku jako odmiana nadwoziowa typu kombi Hondy Fit. Auto przeznaczone jest na rynek japoński.

Honda FR-V (ang. Family Recreational Vehicle) – samochód osobowy typu minivan klasy kompaktowej produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company w latach 2005 - 2009. W Japonii pojazd oferowany był pod nazwą Edix.

Honda Freed – samochód osobowy typu minivan produkowany od 2008 roku przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company.

Honda HSV-010 GT – samochód wyścigowy zaprojektowany przez markę Honda do rywalizacji wyłącznie w japońskiej serii wyścigowej Super GT napędzane według przepisów serii Super GT silnikiem V8 o pojemności 3.4 l i mocy 500 KM.

Honda Jade – samochód osobowy typu minivan produkowany przez japoński koncern Honda Motor Company od 2013 roku.
Honda Life Dunk – samochód osobowy typu kei-car, zadebiutował na Yokohama Motor Show w 2000 roku. Produkcja rozpoczęła się w 2000 roku w Tokio, a zakończyła się w 2004 roku. Następcą został model That's.

Honda Logo – samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company w latach 1996 - 2001.

Honda MDX – samochód sportowo-użytkowy produkowany przez japońską markę Honda w amerykańskim oddziale Hondy w kanadyjskiej w fabryce Acury na bazie pierwszej generacji Acury MDX od 2003 do 2006 roku.

Honda Mobilio – siedmioosobowy minivan produkowany w latach 2001-2008 z przeznaczeniem na japoński rynek. W 2004 przeszedł facelifting. W 2008 model zastąpiła większa Honda Freed.

Honda Mobilio – siedmioosobowy minivan produkowany w latach 2001-2008 z przeznaczeniem na japoński rynek. W 2004 przeszedł facelifting. W 2008 model zastąpiła większa Honda Freed.
Honda N-One – samochód osobowy klasy niskiej produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od 2012 roku.
Honda N360 – mały, kompaktowy samochód produkowany przez koncern Honda od marca 1967 do 1970. Pod nazwą N600 i większych rozmiarach auto produkowane do 1972.

Honda Orthia – auto produkowane na podstawie VI generacji Hondy Civic. Ukazał się w lutym 1996. Auto produkowano także pod nazwą Honda Partner II do 2005. W 1999 auto poddano faceliftingowi.

Honda Partner I – auto produkowane na podstawie VI generacji Hondy Civic. Ukazał się w lutym 1996. Auto produkowano także pod nazwą Honda Orthia do 2002. W 1999 auto poddano liftingowi.

Honda Quint – kompaktowy samochód produkowany w latach 1980–1985. Model ten eksportowany był na rynek azjatycki oraz europejski jako Honda Quintet, natomiast na rynku australijskim oferowany był przez krótki okres jako Rover Quintet.

Honda Rafaga – 4-drzwiowy sedan należący do segmentu D produkowany pod marką Honda w latach 1993-1997. Powstała z myślą o rynku japońskim. Do napędu używano silników 2.0 i 2.5 o mocy maksymalnej 160 i 180 KM.

Honda S500 – mały dwuosobowy kabriolet produkowany seryjnie w latach 1963-1964 przez japoński koncern Honda. Konstrukcja tego modelu bazowała na zaprezentowanym w 1962 roku prototypie S360. Do napędu Hondy S500 zastosowano 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 531 cm³ i mocy 44 KM. Jednostka napędowa zblokowana została z 4-biegową manualną skrzynią biegów, poprzez którą napęd przenoszony był na oś tylną. Produkcja modelu zakończona została we wrześniu 1964 roku po wyprodukowaniu 1363 egzemplarzy.

Honda S600 – mały dwuosobowy kabriolet oraz coupé produkowane seryjnie w latach 1964-1968 przez japoński koncern Honda.

Honda S660 – samochód osobowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od 2015 roku. Premiera pojazdu po raz pierwszy odbyła się podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio pod koniec listopada 2013 roku. Auto nie jest następcą Hondy S2000 lecz jej "mniejszym bratem". Samochód odwoływać ma do lat 60. XX wieku, kiedy to Honda produkowała modele S600 i S800. Bazuje na wersji koncepcyjnej z 2011 roku pod nazwą EV Ster.
Honda S800 – samochód sportowy produkowany przez japońskiego producenta samochodów Honda. Pokazany po raz pierwszy w 1965 roku na Tokyo Motor Show. Zastąpił model S600 jako wizytówka firmy.

Honda S2000 – dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. Pojazd został wycofany z produkcji z powodu wolnossącego silnika, który nie pozwalał przejść testów homologacyjnych z powodu zbyt dużego zużycia paliwa.
Honda S-MX – kompaktowy minivan produkowany przez japoński koncern Honda w latach 1996-2001. Do napędu użyto silnika benzynowego o oznaczeniu B20B o mocy maksymalnej 130-140 KM. Napęd przenoszony był poprzez czterobiegową automatyczną skrzynię biegów na przednie koła bądź na obie osie. W 1999 przeprowadzono facelifting modelu.

Honda T360/T500 - lekki samochód dostawczy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda w latach 1963 - 1967. Jest to pierwszy pojazd wprowadzony do produkcji przez markę.

Honda That's – samochód osobowy typu hatchback (kei-car) produkowany w latach 2002 - 2007 przez japoński koncern Honda. That's oferowane było wyłącznie w Japonii. W 2006 auto przeszło drobny face lifting. W 2008 roku zaprezentowano model Freed, który poza modelem That's zastąpił jeszcze modele Mobilio i Mobilio Spike.

Honda Torneo – 4-drzwiowy sedan klasyfikowany w segmencie D produkowany pod marką Honda w latach 1997-2002. Oferowany tylko na rynku japońskim. Do napędu używano silników o mocy maksymalnej 140-220 KM.

Honda Vamos – mikrovan produkowany od 1999 roku przez firmę Honda. Jest osobową wersją Hondy Acty. Honda Vamos występuje z dwoma silnikami benzynowymi – 0,7 dm³/46 i 0,7 dm³/53 oraz turbodieslem – 0,7 dm³/64. Wyposażenie seryjne Hondy obejmuje m.in. wspomaganie kierownicy i ABS. Model wielokrotnie modernizowano. Od 2003 roku dostępny jest wariant Vamos Hobio.

Honda WR-V – samochód osobowy typu crossover klasy aut miejskich produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company od 2017 roku.
Honda Zest – mały samochód osobowy typu hatchback produkowany od 2006 roku przez japoński koncern Honda. Auto należy do segmentu kei-car. Do napędu służy turbodoładowany czterocylindrowy silnik o 659 cm³. Model dostępny jest w trzech wersjach, Zest, Zest Sports oraz Zest Spark. Auto jest sprzedawane wyłącznie w Japonii. Od 2008 roku oferowana jest wersja Zest Spark, w latach 2006-2008 produkowano także wariant Zest Sport.