
Most w ciągu magistrali węglowej w Bydgoszczy – most kolejowy, stalowy na rzece Brdzie, położony w dzielnicy Czersko Polskie w Bydgoszczy.

Mosty kolejowo-drogowe nad Kanałem Bydgoskim – dwa mosty: kolejowy i drogowy, stalowe kratownicowe na Kanale Bydgoskim w Bydgoszczy. Oba posiadają podobną formę, przy czym most drogowy posiada konstrukcję ze zdemontowanego mostu kolejowego z 1913 roku

Most Portowy – most kolejowy, stalowy na rzece Brdzie, położony w dzielnicy Czersko Polskie, przy torze regatowym w Bydgoszczy.

Most im. Ignacego Mościckiego – most nad Wisłą łączący miasto Puławy ze wsią Góra Puławska; siedmioprzęsłowy, w większości o konstrukcji stalowej kratownicowej; zbudowany w 1934 roku, zniszczony w 1939 i 1944 roku, odbudowany w 1949 roku.

Most kolejowy nad rzeką Wałszą – jednotorowy most kolejowy na rzece Wałsza w Pieniężnie, najwyższy czynny most kolejowy na terenie Warmii i Mazur oraz drugi, po moście w Ludwikowicach Kłodzkich, najwyższy czynny most kolejowy w Polsce o wysokości przęseł 28,5 m, położony w ciągu linii kolejowej nr 221 łączącej Braniewo z Olsztynem.
Most kolejowy w Tczewie – wybudowany w 1891 most kolejowy na Wiśle w Tczewie na trasie magistrali kolejowej łączącej Warszawę z Gdańskiem, będący aktualnie najdłuższym mostem kolejowym w Polsce. Pierwszego dnia II wojny światowej został wysadzony przez polskich saperów w celu utrudnienia ruchu wojsk niemieckich. Wydarzenie to było wykorzystywane przez nazistowską propagandę. Prowizoryczna odbudowa mostu następowała w 1940 lub 1941 oraz w 1947. W 1958 most odbudowano na stałe. Położony jest on pomiędzy mostem drogowym w Tczewie, zlokalizowanym 40 m na południe, a mostem w Kiezmarku, położonym 21 km na północ.

Most im. Żeglugi Bydgoskiej – most drogowy, stalowy na rzece Brdzie w ciągu ul. Spornej w Bydgoszczy.