
Aspirant Herber - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w lipcu 1930 roku.

Carabinier - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. 13 listopada 1918 roku wszedł na mieliznę w pobliżu Latakii. Dwa dni później po ostrzelaniu przez Turków zatopiony przez własną załogę.

Enseigne Henry – francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w czerwcu 1928 roku.

Hussard - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w marcu 1922 roku.

Lansquenet - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w grudniu 1928 roku.

Mameluk - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. 5 czerwca 1916 roku, w pobliżu Korfu, w czasie ataku na okręt podwodny staranował przypadkowo i zatopił francuski niszczyciel "Fantassin". "Mameluk" przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w lutym 1928 roku.

Spahi − francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w grudniu 1927 roku.