Edward BernaysW
Edward Bernays

Edward Louis James Bernays – austriacko-amerykański pionier public relations i propagandy, określony w nekrologu jako „ojciec public relations”. Połączył idee Gustave’a Le Bona i Wilfreda Trottera dotyczące psychologii tłumu z psychoanalitycznymi ideami jego wuja, Zygmunta Freuda.

Janusz CieszyńskiW
Janusz Cieszyński

Janusz Cieszyński – polski menedżer, przedsiębiorca i samorządowiec, w latach 2018–2020 podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia, od 2020 wiceprezydent Chełma.

Seth GodinW
Seth Godin

Seth Godin – amerykański autor książek z zakresu marketingu, bloger, popularny mówca. Godin jest popularyzatorem pojęcia permission marketing.

Philip KotlerW
Philip Kotler

Philip Kotler – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu.

Martin LindstromW
Martin Lindstrom

Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu. Autor wielu książek, napisanych we współpracy z innymi ekspertami w dziedzinie marketingu, takimi jak: Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold i Philip Kotler. Pracował w prestiżowej agencji reklamowej BBDO, zajmował się promocją takich marek jak: Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Visa, McDonald’s, Gillette, Yellow Pages i Microsoft.

Andrzej Emeryk MańkowskiW
Andrzej Emeryk Mańkowski

Andrzej Emeryk Mańkowski – polski marketingowiec i urzędnik, Konsul Generalny RP w Vancouver.

David Ogilvy (przedsiębiorca)W
David Ogilvy (przedsiębiorca)

David MacKenzie Ogilvy, CBE – Copywriter i jeden z najbardziej znanych twórców reklamy. Często nazywany „Ojcem reklamy”. W 1962 roku magazyn „Time” określił go mianem „najbardziej poszukiwanego kreatora w dzisiejszym przemyśle reklamowym”. Jako twórca reklam znany był z nowatorskiego i indywidualnego podejścia do danego produktu. W swoich reklamach zacierał granice moralne. Do dzisiaj jego pomysły uważane są za bardzo nowatorskie.